For teachers


Müəllimlər müəllimi - "Azərbaycan müəllimi" 

Əjdər AĞAYEV,
Azərbaycan Təhsil Şurasının sədri, pedaqoji elmlər doktoru, professor, 
əməkdar müəllim

Yaranmış, dünyaya gəlmiş hər bir varlığın, hər şeyin doğuluşu və inkişaf yolu var. Mətbuat da belədir. İnsanlar təkcə şifahi sözdən yararlanmaqla kifayətlənmir, yazılı sözdən bəhrələnməyə də üstünlük verirlər. Çünki yazılı söz - mətbuat günlər, aylar, illər keçdikcə yaşayır, dövrün tarixini əks etdirən mənbəyə çevrilir. Bu baxımdan Təhsil Nazirliyinin mətbu orqanı olan 80 yaşlı "Azərbaycan müəllimi" qəzetini də təhsilin inkişafının 80 illik tarixini əks etdirən ən etibarlı məxəz, mənbə saymaq olar.
Altmış ildən çoxdur ki, mən bu qəzetin mütaliəçisi, əlli ildən artıqdır ki, səhifələrində müxtəlif yazılarla imzası görünən müəllifəm. Mənim müəllimlik təcrübəmin təkmilləşməsində, elmi-nəzəri və metodik biliklərə yiyələnməyimdə, araşdırma nəticələrimin yayılmasında, qələmimin püxtələşməsində "Azərbaycan müəllimi"nin böyük rolu olmuşdur.
Ötən 50 ildən bəri qəzetin redaktorlarının və tanınmış yazarlarının istiqamətverici, öyrədici, sensasiya doğuran məqalələri öz dövrünün hadisəsi kimi qəbul olunmuş, əks-səda doğurmuşdur. Nüfuzlu redaktorlardan Rüstəm Hüseynovun, Ağaəli Bədəlovun, Mirabbas Aslanovun, Şahin Səfərovun səyləri nəticəsində qəzet özünün oxunaqlılığı, elmi-metodiki səviyyəsi, kütləviliyi ilə diqqəti cəlb etmişdir.
Şöbə redaktorlarından Habil Məmmədovun, Tofiq Mahmudun, Cavad Cavadlının, Tükəzban Əsədovanın, Xalidə Xəlilovanın, Şamxəlil Məmmədovun, Allahverdi Eminovun, Malik Novruzovun, Yusif Əliyevin, Tahir Əliyevin, Nadir Abdullayevin, redaktor müavini Məhyəddin Əbdülovun və müxtəlif illərdə redaksiyada yeni-yeni ideyaların irəli sürülməsi və reallaşmasında xidmətləri olan digər jurnalistlərin qələm məhsulları "Azərbaycan müəllimi"nin salnaməyə çevrilməsinə xidmət etmişdir.
Pedaqoji elmin və təhsilin görkəmli nümayəndələri Mehdi Mehdizadənin, Əhməd Seyidovun, Mərdan Muradxanovun, Tələt Əfəndiyevin, Yusif Talıbovun, İsfəndiyar Vəlixanlının, psixoloqlardan Əhməd Kərədi Zəkuzadənin, Fuad İbrahimbəylinin, Məmmədəli Məhərrəmovun, Əkbər Bayramovun, Əbdül Əlizadənin və metodistlərdən Camal Əhmədovun, Mirabbas Aslanovun, Bəşir Əhmədovun, Şəmistan Mikayılovun, Zəhra Əliyevanın və digər onlarla alimin, qabaqcıl müəllimin, təhsil işçisinin məqalələri elmin və təhsilin inkişafında önəmli əhəmiyyət daşımışdır.
Bu gün fəaliyyət göstərən orta və gənc nəslin mətbu tribunası yenə "Azərbaycan müəllimi"dir. 1990-cı illərin əvvəllərindəki ziddiyyətlər "Azərbaycan müəllimi"ndən də yan keçməmişdir. Müstəqillik illərində qəzetin fəaliyyətini davam etdirmiş redaktorlar Məhəmməd Baharlı, Valeh Mirzə qəzetin ənənələrini yaşatmaqla, mətbuatda plüralizm və demokratiya meyillərini gücləndirmişlər. Bu gün qəzet yeniləşən Azərbaycan təhsilinin tam mənzərəsini əks etdirir.
80 illik fəaliyyətində "Azərbaycan müəllimi" özünəməxsus dəst-xətti olan pedaqoji mətbuat məktəbini yaratmışdır. Ölkəmizin inkişaf strategiyası milli mətbuatın da yeni məzmunda formalaşmasını, davamlılığını və genişlənməsini təmin etmişdir. 80 yaşlı "Azərbaycan müəllimi" bu gün müəllimlərin müəllimi funksiyasını məharətlə yerinə yetirir.
80 yaşın mübarək, sevimli "Azərbaycan müəllimi"miz!
Şərəfli yubiley münasibətilə redaksiyanın bütün əməkdaşlarını, müəlliflərini və oxucularını təbrik edir, yeni-yeni yaradıcılıq uğurları arzulayıram. 
Böyükaga Mikayıllı.










We use words called conjunctions, like andorbutbecause and although, to join two parts of sentences. Conjunctions can be used to give more information, give alternatives, give reasons, give results or give unexpected information.
We use and, or and but to connect two parts of sentences which are similar in grammatical status.
Do you want chocolate, strawberry or vanilla? (joining words)
Amy's dad is taking us on Saturday morning, and he's offered to bring us home again on Sunday. (joining clauses)
We use and  for adding information, or for giving alternatives and but for unexpected or different information. 
I'm OK for food, dance  and  music, and I'm having a wonderful time.
There's a reggae band from Jamaica or a Russian electro-pop group on the other stage.






verbs

Get -elde etmek,almaq,catmaq,nail olmaq.
Get at-goturmek
get hold of-tutmaq,yapiwmaq,durmaq,dayanmaq
get angry-hirslenmek,esebilewmek
get married-evlenmek,aile qurmaq,ere getmek
get tired-yorulmaq
get well-sagalmaq,ozune gelmek
get ill-xestelenmek
get a living-qazanmaq,pul qazanmaq,getirmek

have got-malik olmaq,olmaq
have got to-lazimdir,gerekdir



Let us learn

Make as if,though-gostermek,guya
Make believe-hiyle etmek,yalandan ozunu gostermek,yalanciliq
Make do with-razi qalmaq,techiz edilmek
Make off-qacmaq,ekilmek
Make out-yazmaq,esaslandirmaq
Make a bed-yatagi yigmaq
Make it up-bariwmaq
Make up-tertib,ixtira etmek;qrimmlemek,qrimm,kosmetikaBritish
have a bath
have a shower
have a break
have a holiday
American
take a bath
take a shower
take a break
take a vacation

British
Will or shall can be used with I/we
I shall do it.

American
shall is unusual.
Should I....?and should we....? are more usual to ask for advice etc.
Which way should we go?

British

British speakers use "can't"to say they believe something isn't probable.
Sarah hasn't contacted me.She can't have got my message.

American
They use must not in this situation.

Sarah hasn't contacted me.She must not have gotten my message.

Make up for-evezini vermek
Make up one's mind-qerar vermek


2 комментария:

  1. to make a dress - paltar tikmek
    to make soup-sup hazirlamaq
    to make dinner- nahar hazirlamaq

    * to make a fire----- tonqal qalamaq
    * to make a speech---- meruze etmek
    to make a law-- qanun qebul etmek

    to make a joke -- zarafat etmek
    to make money-- pul qazanmaq

    ОтветитьУдалить